• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Surf/tel utomlands tips!

Sv: Surf/tel utomlands tips!

Vi skall testa det nu, vi åker söderut nästa vecka och är ute hela Mars, vi får väl se om det räcker för oss med 1 Gb surf, sen är det ju fria samtal o sms.
Mvh Janne

Lidl fungerer bra, og benytter O2 sitt nett - nest best dekning i Tyskland.
Eneste kompliserende er kravet om en fungerende postadresse, de sender ut et registreringskort som skal undertegnes. Kommer det ikke tilbake så stenges kortet, snakker du tysk så kan du klare å få kortet åpnet igjen ved å ringe support - i alle fall fikk jeg til dette sist sommer.

Fick tidningen häromdan,bra alternativ men aningen dyrt..........:D
Connoisseur Wireless
i annonsen i tidningen var det 15gb surf,såg på hemsidan att det står 5gb surf

Det finnes en operatør som har dekning i Europa og andre steder: Globalgig – Mobile broadband with no data roaming charges dyrt ja! Det jeg ikke liker med denne er £0.15 pr MB for forbruk over det en har avalt.

Dette er en europeisk forpakning av et Australsk produkt: How It Works - Globalgig - Low cost mobile broadband data in 40 countries - har vurdert om jeg skulle plukke opp et av orginalen, men har valgt å vente. Regner med å reise i Sverige + Norge i år muligens litt i Tyskland og har lokale løsninger alle steder.

Vi skall testa det nu, vi åker söderut nästa vecka och är ute hela Mars, vi får väl se om det räcker för oss med 1 Gb surf, sen är det ju fria samtal o sms.
Mvh Janne

Ser fram emot en rapport när ni testat. Jag och "co-drivern" (hunden ;) ) rullar söderöver i mitten/slutet av mars.

Ha en trevlig resa!!

Tillbaka
Toppen