• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Styrelse

F

F.d. 13652

Guest
Var kan man se hur styrelsen är tillsatt med olika personer..
Mvh/Kendor
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Styrelse

Ja det verkar lite svårt att hitta det här ser jag. Men jag vet att det finns en bra och fungerande styrelse i klubben. Carina 6 kan säkert svara på din fråga var den finns eller om men helt enkelt har glömt bort att lägga in det då det fungerar så bra.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.858
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Styrelse

Hej Kendor,

Om du trycker på Logotypen längt uppe till vänster så kommer du till 1:a sidan.
Bläddra ner och på högersidan under Träffar o Evenemang så hittar du länkar till profiler för de som är i HBK Styrelse och HBK Web.
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Styrelse

:cool: Hej på er , jag vill bara ställa en enkel fråga ?. om man skriver ett inlägg i spalterna, granskas alla inlägg??. Jag förstår att det inte kan vara så att allt skit kommer med, för jag har kollat. men det jag undrar över , vem kollar vad man skriver på natten, det kan väl inte vara så att ni är uppe på nätterna för att kolla oss?. min mening av det hela är att om man har skrivit något som inte passar, varför kan inte vederbörande höra av sig i ett privat medelande, så man vet var gränserna går.

Puss på er styrelsen: jag vet vilket jobb ni lägger ner på det här.

Med vänliga Hälsningar Hasse Persson.:eek:
 
Toppen