• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Studiecirkel GPS

Kerstin och Bengt

FD HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
5269
Medlemskap
2024
Undrar om det finns något intresse för en studiecirkel angående handhavande av GPS. Vi är nya som husbilsägare och saknar all kunskap om GPS. Vi har åkt MC i Europa men med kartor. Jag har talat med Vuxenskola i Nässjö som kan ställa upp med lokal m.m. Vi behöver vara minst 3 och det skall vara 3 tillfällen. Det behövs även en som är kunnig på området då de ej hade någon.
Bengt
070-3489310

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Studiecirkel GPS

Det finns inte någon GPS erfaren inom HBK som bor i Nässjö som under ett par trevliga kaffekvällar kan ta sig an och sprida sin kunskap för en HBKgrupp på dessa antal personer finns det ingen inom studiefrämjandet som kan detta så bör ju kunskapen finnas här .

Ett alternativ är ju om man ställer frågor här på HBK och får svar men då missar man ju den personliga gemenskapen .

Annars så finns ju : YouTube - how to use a gps om man kan lite engelska YouTube - How to Use a GPS Navigation System : Address Destination Function in GPS System .

Sen är det ju lite olika handhavande från apparat till apparat .

Toppen