• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Streamingantenn

Leammi

HBK Medlem
Inlägg
140
Kommun
Varberg
HBK-Nr
737
Medlemskap
2024
Hej, har någon erfarenhet av Oyster Connect Wifi / Lte Antenn. Kostar ca 10 00kr. Kan man streama tv med denna i Europa? Fodrar ett multisim kort, var köper man ett sånt. Bytt husbil och satelitantenn verkar förlegat.
Lennart Båth 0768714141, ring mig gärna.
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.075
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Hej, har någon erfarenhet av Oyster Connect Wifi / Lte Antenn. Kostar ca 10 00kr. Kan man streama tv med denna i Europa? Fodrar ett multisim kort, var köper man ett sånt. Bytt husbil och satelitantenn verkar förlegat.
Lennart Båth 0768714141, ring mig gärna.
Lägg inte pengar på denna, köp en vanlig router och streama från den, mycket billigare,
sedan gäller det att ha ett abonnemang med tillräcklig surf.
Går också bra att stream direkt från telefonen.
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Hej, har någon erfarenhet av Oyster Connect Wifi / Lte Antenn. Kostar ca 10 00kr. Kan man streama tv med denna i Europa? Fodrar ett multisim kort, var köper man ett sånt. Bytt husbil och satelitantenn verkar förlegat.
Lennart Båth 0768714141, ring mig gärna.
Hej
Jag har den antennen på husbilen och är helnöjd.
Mvh Klas Nilsson
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
921
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
Hej, har någon erfarenhet av Oyster Connect Wifi / Lte Antenn. Kostar ca 10 00kr. Kan man streama tv med denna i Europa? Fodrar ett multisim kort, var köper man ett sånt. Bytt husbil och satelitantenn verkar förlegat.
Lennart Båth 0768714141, ring mig gärna.
Har simkort från wifi.se. Fungerar bra både hemma och ute i Europa
 
Toppen