• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Strömstad?

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Vi som brukar stanna på ställplatsen i hamnen Strömstad får följa utvecklingen där, det börjar se lite oroligt ut med bygg material och liknande, ser att det tillkommit en lång brygga från andra sidan, skall den anslutas till hamnen så vi kan gå till andra sidan och bada?? Har verkligen inte kommunen frågat oss fricampare om de får bygga på våran ställplats?
Eftersom vi har en lite annorlunda färg bilen så brukar mina bekanta ringa och säga att de sett på webbkameran att vi står där. Det är kul med denna kamera för jag bruka se efter om jag känner igen någon bil, har sett att denna vecka varit några bilar och övernattat. Ja vi får hoppas att kommunen hör av sig och frågar vilken service vi vill ha där i fortsättningen, i dag syns det som att det ligger cementrör eller något där kanske det skall bli toaletter dusch bastu och bubbelpool samt en kiosk som delar ut tidningen och gratis "morgonfrallorför" till husbilsfolket??? Ja jag skojar bara, det kanske finns mer webbkameror i landet där vi kan se "ställplatser" vore det inte kul att ha dem samlade på ett ställe?
Länk till denna webbkamera i Strömstad: http://www.stromstad.se/webbtillbehor/kamera2.4.302e67fd1ec1776c7fff4960.html
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Strömstad?

Nisse,
kanonbra tanke om att samla ställplatskameror...
DS
 
Toppen