Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja, det är 67A. Ah är något annat.Så det är alltså max 67A
Mina EP stödben drar över 100A vid hög belastning enl konrollpanelen, bilen har tot vikt 5,4 ton.Storleken 2-10 ton per stödben drar max 67A, 2,2 Ah per gång man ställer upp en bil.
Lika på vår bil.Monterade våra i Skene och det är kopplat till startbatteriet.
Mina stödben var kopplade på startbatteriet när vi köpte bilen.Ok. Jag har fått för mig att de brukar koppla in dem på bodelsbatteriet.
Har 150A BMS, no problem.Många har haft problem med för liten BMS när dom kopplat stödben till bodelbatteriet.
BMS på 100A, E&P säger 120A, BMS säger "kommer inte att inträffa"!
Under förutsättning att du köpt till app-funktionen fungerar det,annars har du inte denna funkrion.Hej
Nu är installationen klar och väldigt bra blev det. Stödbenen kopplades in på startbatteriet.
Nu till en annan fråga. Såg att det finns en EP-app att ladda ned. Den ser ut att vara en spegling av den trådlösa kontrollen som stödbenen levererades med. Men hittar ingen information om hur och om appen kan anslutas. Går man in i inställningarna i appen ser det ut som ett WiFi-lösenord är allt som behövs. Någon som fått till app-anslutningen?