Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Smart. Kan vara en lösning. Gärna fler idéer.Vet ej. Men såhär gjorde jag till luftintaget till motorn.
Visa bilaga 217567
Husbilen är en TEC (LMC) 2008. Pannan heter trumatic 6002 under pannan utsidan av golvet sitter 2 öppna rör likadana som används för att fördela värmen.. ingen aning om det suger in luften där. Skåpet bredvid har ett underskåp och ovanför det är Kyl och frys.Vad är det för panna och vilken årsmodell på bil?
Jag hade en tidigare bil med panna (som jag inte minns modellbeteckning på) som bara var för värme. Den hade ett relativt stort rektangulärt hål i bilgolvet där en ram kring brännaren stack ner. Jag minns dock inte att det var fler hål, däremot en skorsten på taket. Hålet i golvet var ganska väl tilltaget i förhållande till brännarröret så möss skulle kanske kunna ta sig in den vägen om de hade något att klättra på, en överkörd buske eller långt gräs kanske.
//Michael, medlem