• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stolsöverdrag Ducato 2015

Tommy54

HBK Medlem
Inlägg
25
Kommun
Härryda
HBK-Nr
18740
Medlemskap
2024
Någon som har erfarenhet av detta?
Vi har en Ducato 2015 och är på jakt efter stolsöverdrag. Eller kanske någon som är duktig på att klä om stolarna till ett rimligt pris. i Västsverige.
 

Meffe Ledin

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Växjö
HBK-Nr
19422
Medlemskap
2024
Jag köpte ett par stolsöverdrag till vår Ducato 2015 från campingtillbehor4u.se och är mycket nöjd. De är av konstläder/textil i gräddfärgat och grått, syns nu i kampanj på deras hemsida, art nr 7794356. Vi har haft dem i tre säsonger och de ser fortfarande som nya ut. Minns att det blev något krångel med överdragen till armstöden så de fick bytas men fick bra och vänlig service.
 

Tommy54

HBK Medlem
Inlägg
25
Kommun
Härryda
HBK-Nr
18740
Medlemskap
2024
vi har titta på dessa dom ser väldigt finna ut, men dom säger att dessa bara passar till 2014 och vi har en 2015.
 

Tommy54

HBK Medlem
Inlägg
25
Kommun
Härryda
HBK-Nr
18740
Medlemskap
2024
Det va rätt dessa fungerar även på vår bil. Fick nog tag i fel person på campingvaruhuset. Men när jag sökte på campingtillbehor4u.se så står det klart o tydligt att dessa fungerar Upp till 2020.
Tack för tipset.
 
Toppen