• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stockholm i mitt hjärta....

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2025
Sv: Stockholm i mitt hjärta....

Vackert.... När är det taget?
Mvh Noynoy

P

Pebben o Lena

Guest

Tack för vacker bild!
Visst är Stockholm en vacker stad
som även har plats i mitt hjärta.....

hälsningar Pebben

F

F.d. 2944

Guest

Håller helt med dig. Stockholm har en stor del i mitt hjärta även om jag inte bor där just nu.
Sorry för bildkvalitet men taget med iPhone på tidig, eller sen, kisspromenad vid min favoritställplats i staden

Bilagor

• IMG_0266.JPG
    IMG_0266.JPG
    260,6 KB · Visningar: 4
F

F.d. 25270

Guest

Håller helt med dig. Stockholm har en stor del i mitt hjärta även om jag inte bor där just nu.
Sorry för bildkvalitet men taget med iPhone på tidig, eller sen, kisspromenad vid min favoritställplats i staden

Hej Gomer !
Är det vid Saltsjökvarn ?
Mvh
Harry Hymer

I

Inger & Taeke NL

Guest

Stockholm!

Är min födelsestad och var min hemstad till -97, har mitt hjärta också, framför allt på sommaren.

Skärgården är det jag saknar mest. Jag kan känna en så´n saknad ut till öarna, där jag har spenderat mina sommrar under uppväxten och hade senare även en egen båt.

Taeke njuter också av den fantastiska naturen och friheten där, som vi inte hittar i Nederland på samma sätt.

Vi kommer på besök, när vi är i stan, hos goda vänner med sommarstuga på det underbara Kymmendö utanför Dalarö.

Häääärligt!!!!!! :cool: :cool:

Bilagor

• 28. A Dutch sailboat.JPG
    28. A Dutch sailboat.JPG
    2,3 MB · Visningar: 1
  • 27. Freshen up the swedish way.JPG
    27. Freshen up the swedish way.JPG
    2,7 MB · Visningar: 0
Toppen