• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stilla platser

Lotta o Stefan

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
13588
Medlemskap
2024
Hej vi sitter på en liten camping på Bolmsö. När man natten innan kommit ifrån First Camp camping och upplever en sån stillhet o skön miljö runt denna camping finner man lugnet. Har två tyska bilar en bit ifrån. Jag förstår när vi pratar med dom att Sverige är ett dröm resmål.
Lotta o Stefanimage.jpg
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Hej vi sitter på en liten camping på Bolmsö. När man natten innan kommit ifrån First Camp camping och upplever en sån stillhet o skön miljö runt denna camping finner man lugnet. Har två tyska bilar en bit ifrån. Jag förstår när vi pratar med dom att Sverige är ett dröm resmål.
Lotta o StefanVisa bilaga 211368
Hej, var det denna bild ni försökte lägga in på husbilsplatsen med en Ändringsrapport?
Det fanns nämligen ingen bild bifogad rapporten. Var det en annan kanske ni kan sicka in en ny rapport, eller helt enkelt bara lägga in den i ett inlägg här?
Mvh Bosse / Boer
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Jag tolkar er som att det var denna bild ni försökte skicka in, lägger upp den på
Tog med kvällsbilden också ;)
 
F

F.d. 58689

Guest
Hej vi sitter på en liten camping på Bolmsö. När man natten innan kommit ifrån First Camp camping och upplever en sån stillhet o skön miljö runt denna camping finner man lugnet. Har två tyska bilar en bit ifrån. Jag förstår när vi pratar med dom att Sverige är ett dröm resmål.
Lotta o StefanVisa bilaga 211368
Jag var på en dagsutflykt på Bolmsö, i slutet av juli ifjol och det var jättefint! :bock:
Kan verkligen rekommendera en tur dit, samt området runt sjön Bolmen! :msn_hot:
 
Toppen