• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stenaline extrarabatt

Sv: Stenaline extrarabatt

Rabatten hos Stena är just nu 46% om du bokar före 28/1 och ska resa före 14/6. Rabattkort BOKANU.
Det funkar kan jag intyga
Ewasbarn

Tackar för tipset, sitter just nu på färjan Varberg -Grenå, bokade igår kväll, husbil max 10 m till priset 415:- enkel väg, svårt att pruta på.

Hejs
Claes 105

Jag kommer alltid billigt undan eftersom bilen är 5,99meter utan dragkroken monterad så jag kollade vad det kostar nu ( i morgon, fredag) med Bokanu rabatten Varberg-Grenaa ... 295kr per väg, sen får jag poäng på eXtra kortet som ger nära 10% tillbaka.
Det är snuskigt billigt tycker jag.

Rabatten hos Stena är just nu 46% om du bokar före 28/1 och ska resa före 14/6. Rabattkort BOKANU.
Det funkar kan jag intyga
Ewasbarn

Tackar för tipset, bokade min resa (samma storlek på bil som Jappe), från varberg 18:e mars, hem 1:a april, 210:-
per resa, snuskigt billigt :)

Tillbaka
Toppen