• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stege till husbilen?

Roger&Lana

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2625
Medlemskap
2026
Nu har vi haft våran husbil i en månad och det är ett alldeles underbart sätt att leva! Vi kan bara konstatera att vi just nu inte har tid att jobba längre:tongue: ...eller klippa gräsmattan hemma...
Vår husbil motsvarar precis det vi önskade förutom en liten detalj, var hittar man en stege för att kunna komma upp i sängen lite lättare, om man nu inte råkar vara någon Stefan Holm?
MVH Lana

Sv: Stege till husbilen?

Tror att Du kan köpa en stege på HusvagnsSvensson. Men är inte 100 på detta.

Hej
Vi har en steg till Husbilen om du inte har fått tag i en än, Vi har en granne som gjordse en steg så vi har en stege över som fanns i våran husbil hör av dig om du fortfarand är intresserad
Berggun:yes:

Hej
Vi har en steg till Husbilen om du inte har fått tag i en än, Vi har en granne som gjordse en steg så vi har en stege över som fanns i våran husbil hör av dig om du fortfarand är intresserad
Berggun:yes:
Jag har skickat ett privat meddelande till dig...jag är fortfarande nybörjare på att besvara inlägg:twitcy:
MVH Lana

Tillbaka
Toppen