• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Störig Samsung Galaxy S3

F

F.d. 55488

Guest
Hej, jag behöver hjälp med min Samsung Galaxy S3. Sedan en tid tillbaka ringer det ett litet pling ung. som ringklockan på min cykel. Innan har det varit sporadiskt men nu är det regelbundet exakt varje kvart. Det är mycket störigt. Kan inte ha den igång nattetid för då kan vi inte sova.

Vädjar om hjälp! Jag är övertygad om att det inom klubben finns mycket kunskap inom olika områden och förhoppningsvis också inom detta. Kanske någon som haft det likadant? Tackar på förhand!

Hälsningar/ Fy & Bi :):)

Clapton

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
10179
Medlemskap
2025
Sv: Störig Samsung Galaxy S3

Det låter som om du har sk notifiering påslagen. Om du justerar ljudvolymen med knappen på vänster sidokant så kommer det upp en ljudvolymsymbol på skärmen. I den finns ytterligare en symbol i form av ett kugghjul som symboliserar inställningar. Tryck på den och justera bort notifieringsljudet för tex mail eller påminnelser.

Med vänlig hälsning,
Claes

F

F.d. 55488

Guest

Tack Claes! Ska försöka med detta. Vi håller tummarna. / Fy & Bi :):)

F

F.d. 55488

Guest

Jo då! Nog blev den tyst alltid! Men nu hör jag inte heller när jag får sms, den enbart vibrerar. Men hellre det än att den plingar stup i kvarten. Får ha det så tills vidare. Så tack återigen, Claes! / Fy & Bi :):)

BerntMgn

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2025

Hej Ge dig inte. Dra fingret uppifrån o ned. Överst ser du bl.a symbolen högtalare , där väljer du ljud eller vibrator eller båda.
Nivån på ljudet höjs o sänks via vippknappen på vänster kant.

Toppen