Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det är onekligen smidigt. Vad jag vet när det gäller EP så säljer de bara med montage. Kolla med husbilsskrotar, de kanske kan ha något. finns ju ett par. De jag kommer på så här direkt så är det akrota husvagn i väst och autodemontering i Sjöbo. Det finns ju även elektriska ben som tydligen ska vara ganska enkla att montera själv, om dem så finns det någon tråd på forumet men jag har ingen som helst erfarenhet av dem själv.jag tänker inte på ngt speciellt, antingen om man kan göra det sjävt eller någon som är seriös till ett vettigt pris. Det ser ju så himla praktiskt när man ser en husbil med stödben
Vi har sådana, och är mycket nöjda.Det finns ju även elektriska ben som tydligen ska vara ganska enkla att montera själv, om dem så finns det någon tråd på forumet men jag har ingen som helst erfarenhet av dem själv.
Här bl a TESA Autolift Elektriska stödben 4 stycken Googlar du vidare så finns fler leverantörer.var hittade du dom någonstans?
kan en normalbegåvad montera benen själv?
Sådana hade jag original (Alko) men byttes till E&P 2017, går inte att jämföra, stor skillnad, till E&P's fördel.Att tänka på vad gäller elektriska stödben är att de behöver ett visst avstånd för att kunna fällas ut. I alla fall de varianter jag sett...