• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplatser

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Inlägg
199
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2023
Jag tycker att vi husbilsägare och husvagnsägare borde göra något så att kommunerna ordnar ställplatser och inte motarbeta oss och köra med att det finns campingar. Hur gör man för att trögskallar skall fatta att vi inte behöver dusch bastu resturang m.m. Vi vill ha en ställplats där man kan tömma tankar fylla vatten och latrin. Ström ja det är ok men inget måste. Det finns många bra ställplatser vid hamnarna det är bra, Men närmare städerna så vi kan konsumera för det är ju det alla vill att vi skall göra.
Sedan har regeringen sagt att där det finns arbeta skall man ta det Ja ordna då ställplatser för oss så vi kan åka runt i landet och arbeta hit och dit. (obs gäller oss som ännu måste jobba.) Jag tar upp detta för jag tycker att en av dem som är dåliga på ställplatser är Gotland vi fattar tydligen inte här att turismen behövs
inte hotell skit det är nya tider nu, och jag tycker inte synd om Campingar dem klarar sig om inte. lägg ner. Nu vet jag att några kommer att Protestera mot det här men det ger jag fullkomligt åt.
Någon som har en ide hur man skall påverka dövöronen + att inte kommunerna skall gynna sina vänner bara.
:cool:
 
Senast ändrad:
Toppen