• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser till iPhone/iPad

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Promobil Mobil Life +

Mobil Life + är premiumversionen av Tysklands första ställplatsapp, en tjänst från Promobil, Europas största RV magazine.
Med plus versionen du får massor av extra funktioner för ännu mer komfort när du letar efter någonstans att övernatta.
Planera och navigera under resans gång.

Letar du efter ställplatser i Europa i en viss prisklass eller med tjänster som el, vatten, wifi och avfallshantering?
Med de detaljerade filterfunktionen får du fram alla ställplatser som matchar dina behov.

Planera din resa i god tid! Med funktionen Favoriter från Mobil Life + kan du nu spara dina favoritplatser i en tydlig lista.
Du hittar dessa snabbt och lätt under din resa och ser vilka av dina favoritplatser som är närmast.

Spara på dyra roamingavgifter när du är utomlands med offlinesökning. Dina ställplatser visas då utan internetuppkoppling.
Som om inte det vore nog, med gränssnitt till appen Navigon har du möjlighet att skriva in dina ställplatser direkt - ett klick och din resa kan börja.

Med köpet av denna app får du rätt att använda alla funktioner och tjänster på Mobil Life +.
Inom ett år efter inköpsdatum, kan du uppdatera data för att använda offline ofta och gratis.
Därefter får du möjlighet att uppdatera uppgifterna ofta och gratis för en engångsbetalning 1,99 € per år för varje ytterligare år.
Om du inte vill utnyttja detta alternativet kan du fortsätta att ha tillgång till online-databasen.

mzl.izusclmk.320x480-75.jpg
mzl.wtczbwei.320x480-75.jpg

mzl.xqrvgnvu.320x480-75.jpg
mzl.aphxqbry.320x480-75.jpg

F

F.d. 58689

Guest
Sv: Ställplatser till iPhone/iPad

Offline-sökning!!! Laddar nu ner programmet...kanske man slipper Bord atlas i bilen!
TACK!:)

F

F.d. 58689

Guest

Smidigt, klickar bara på "map" i appen så öppnas Navigon och man kan navigera dit hur enkelt som helst. Utan att vara online!!
Precis vad jag letat efter!

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Har sökt efter någonstans i IGO Primo, där jag kan se koordinaterna vid slutmålet? Finns detta någonstans?

Fru Myra

Upptäckte att jag ställt frågan i fel tråd, men hoppas på svar ändå!

F

F.d. 58689

Guest

IGO primo har jag ingen kunskap om

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Har sökt efter någonstans i IGO Primo, där jag kan se koordinaterna vid slutmålet? Finns detta någonstans?

Fru Myra

Upptäckte att jag ställt frågan i fel tråd, men hoppas på svar ändå!

När du får upp målet på kartan är det bara att klicka på info!

photo-799589.jpg
photo-700966.jpg

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Knarrevik du är en klippa.
Tack för hjälpen!
Har inte kollat innan jag gjort beräkning av rutten. När detta är gjort kan jag inte se att man kan få fram koordinater på målet.

En annan fråga som inte heller har med tråden att göra.
Försökte att länka till Google Maps i ett tidigare inlägg jag gjorde, men det klarade jag inte av. Går det?

Fru Myra igen

Toppen