• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Uppsala?

• Startad av Startad av solid
  • Startdatum Startdatum
S

solid

Guest
Hej alla husbilsvänner. Har nu äntligen kommit till skott och blivit medlem efter att ha varit intresserad länge. Tänkte att vi ska skotta fram husbilen i mitten på april, klista på dom nya snygga dekalerna och sen dra söderut med mellanlandning i Uppsala.
Så här kommer vår första fråga:
Är det någon som har ett tips om var man kan övernatta lugnt och tryggt i Uppsala. Är det någon som har erfarenhet av att stå vid Tullhuset?

Sv: Ställplats Uppsala?

Hej
Bakom Slottet brukar många Tyska bilar stå men ganska dyr p avgift,tullhuset står en del också dyrt,sen har vi Fyrishov camping mitt i stan.
mvh deicer

Hej !
Har stått en del gånger på parkeringen till Akademiska sjukhuset.
Sen har du Ikea parkeringen.
Lycka till !
Glad Påsk

Hej Solid. Välkommen till Husbilsklubben.se.
Mitt första tips är att Du kan ladda hem alla Ställplatser som Kingen & Co har gjort.
Den innehåller otroligt många platser och jag tror säkert att Du hittar några som passar Er i Uppsala.
Hoppas att Ni kommer att stå ut med oss.
hls K i M o K

Tillbaka
Toppen