• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats App for smartphones

F

F.d. 25168

Guest
Hej

Dette er en App der kommer mycket näre, hvad jeg och garenteret også Knarrevik önsker :) eller hur ???

Vedrörende stellpladser:

Denne App ville väre uvurderlig om den kunne have stellpladser også :) snygg opbygning, kanske han ville lave denne App til HBK ??? har jo tydeligvis alt som behövs for dette, kartor samt tekster og billeder på Poi's:)

Netdev – Webbutveckling, iPhone, Android Allakartor för Android

Jeg leverer gerne mine GPX-GPI samt billedfiler om HBK kunne göre et samarbejde med denne person :)

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Ställplats App for smartphones

Ja, campingkartan var inte alls dum även om de flesta saknade bild. Han har onekligen talang och kunde han övertalas att göra en ställplatskarta vore det BINGO!

Undrar om hans många kartor går utanför Sverige?

PS! Jag ser att adresserna ligger inne men inte koordinaterna eller har jag missat något?

Senast ändrad:
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Ställplats App for smartphones

Kan se det er google map, han bruger, så hele europa skulle jo kunne göras :) men bedre hvis det kunne laves med off-line maps.

Vet inta om han har en navigations app der körer sammen med allakartor, men den sammenbygned finns jo ude på nettet, hoppas jag.

Toppen