Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du måste borra ett litet hål i slutet av sprickan annars fortsätter den att förlängas innan du limmar.Som Bengtic skriver,tunt snabblim.Precis köpt husbil med en sprucken Heki 4 taklucka. Vill i första hand försöka limma sprickan.
Någon med erfarenhet av vilket lim som fäster på denna plastlucka.
Tack på förhand för svar.
I_Edge
Att borra i pollycabon är lätt, men det spricker också väldigt lätt om man börjar med ett för stort borr och trycker bara lite för mycket..... Lärt mig detta av egen erfarenhetDu måste borra ett litet hål i slutet av sprickan annars fortsätter den att förlängas innan du limmar.Som Bengtic skriver,tunt snabblim.
Hej! Är detta lim tunnflytande? Som ”Bengtic” skriver är viktigt.ACRIFIX går bra att limma rutor i husbilen med. Krävs solljus eller uv-lampa för att härda. Lagat rutor som delat på sig med detta.
Acrifix® 1R0192 PMMA klar akryl / plexiglas® lim för polystyren och polykarbonat 100 ml rör : Amazon.se: Industriella verktyg & produkter
Acrifix® 1R0192 PMMA klar akryl / plexiglas® lim för polystyren och polykarbonat 100 ml rör : Amazon.se: Industriella verktyg & produkterwww.amazon.se