• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spontanträff på Sollid!

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025
Vill bara tacka för en helt makalöst trevlig helg på Sollids camping. Det var jättekul att träffa er alla. Tack Monica & Kurt, Ingela & Bosse, Jappe, Rolle & Titin och Gunilla & Johnny. Det var längesedan man skrattade så mycket. Å Bosse inte visste jag att du kunde laga såååååå goda vofflor, undrar om inte Ingela hade ett finger med i spelet(eller i smeten menar jag) Hoppas att det kan bli fler sådana här träffar.

P8150779.JPG

P8150782.JPG

P8150785.JPG

P8150792.JPG

P8170823.JPG

P8170825.JPG

P8170826.JPG

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Spontanträff på Sollid!

Tack själva för en trevlig träff. Detta var en övning inför Räkfrossan i Grebbestad.
Bra bilder Du lagt in.
Tyvärr så tog mina framkallningsvätskor slut så jag kan inte skicka några bilder. Men så fort att Tempo har öppnat imorgon skall vi åka in till Mollösund och köpa lite mer Nollor och ettor.

Vi sitter nu och kollar på platserna där ni stod. DET ÄR VÄLDIGT TOMT EFTER ER. Imorgon blir det bättre för då sticker vi hem (kanske).

Är numera anställd i Statlig tjänst så jag skall inte vara på "jobbet" förrän när som helst.
Tack till Er alla som var med, /Monica o Kurt.
:twitcy::twitcy:

F

F.d. 14038

Guest

Vi vill också tacka lla er andra för en helt fantastisk helg, vårt barnbarn ville att vi skulle vända om till er då hon hade så kul med alla tanter och frbröder som lekte med henne. DETTA MÅSTE VI BARA GÖRA OM.
Johnny och Gunilla.

F

F.d. 839

Guest

Hejsan all glada,

Jappe till dig en hälsning från dom två Skärhamns nykteristerna :D

Nu är vi tillbaks i Belgien efter 16 underbara dagar i Sverige. Efter att ha hälsad på släktningar gick resan till Vännäs där vi träffade Kjell & Britt sedan bar det i väg till Vildmarksvägen - Nusnäs - Brahehus - Kosta Boda. Sedan träffade vi Kurt & Monica vid parkering intill Stenungsund. Resan gick vidare till Mollösund med underbara räkor vid Morgan's fiskehall ;)

Sollid behöver jag knappast nämna mera här det finns tillräckligt med bilder bara det att jag vill tacka organisatören (Bosse & Ingela) som ordnade räkfesten. Andra mycket trevliga gäster som var med : Kurt & Monica, Stefan & Maja, Jappe (always happy) och Johnny & Gunilla. Tack ska ni ha för ett trevlig sällskap, tyvärr kunde vi inte stanna längre för vi hade en lång resa framför oss tillbaks till Belgien.

Nej nu får det vara bra för om ca 12 timmar sticker vi iväg till Italien genom Luxemburg - Tyskland - Österike. Se you guys soon !!!

Toppen