• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spela golf på golfhäftet

Sv: Spela golf på golfhäftet

Hej
Vi har också glidit omkring på golfhäftet i Sverige, en del pärlor har vi hittat och några lite mindre glänsande :-)

Ställplatserna har varierat från femstjärningt till nollstjärnigt men över lag, vi har haft en underbar sommar

Inte bara i Sverige man kan använda golfhäftet.
Vi har även i år testat flera banor både i Danmark och Tyskland.
Kan konstatera att det, i dessa länder, fortfarande är väldigt ovanligt att man får betala för uppställningen om man spelar en runda.
Detta gäller även om det finns möjlighet att koppla in 220V.
Här i Sverige har vi dock på en del ställen råkat ut för rena ockerpriserna för uppställning.

Vi kör både med GH o Leisurebreaks för då har vi halva priset även i Holland, Frankrike (Inte många än) Schweitz, Italien, Österrrike o Tjekien.

Golfhäftet tycker vi är toppen. och vilka fina banor vi har här i Sverige.
Vi har spelat på ca 30 olika banor med mycket fina ställplatser.
I år blir min favorit Årjängs gk. En härligbana med fin variation och bra plats att stå på.

Tillbaka
Toppen