• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanien Portugal hösten 2007

AnnieTom

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
735
Medlemskap
2026
Hej,
Planerar just nu att resa till Spanien och Portugal med start måndag 8/10 nästa vecka och undrar om någon har tips att vidarebefordra. Vi har tänkt oss att köra runt Spanien, inklusive Portugal under ca 5 veckor.
Hör gärna av er, alla erfarenheter och tips är av intresse.
Hälsningar
Annie & Tom

Senast ändrad:
Sv: Spanien Portugal hösten 2007

Hej! Vi bor i Norrtälje vill rek: Turistcampo 3km.efter Logos mysig camping i Portugal vi var där i feb. kommer att åka dit i feb.08 I spanien kampade i Olivia Kinopark kanon
+ eden i Peniscola mitt i stan allt var gångavstånd till city dom rekomdera ni skaffa campin card acsi så blir det billigare att campa i den camping katalogen finns det mycket tips
verkstan
anna olof

Sv: Spanien Portugal hösten 2007

Hej!
Kolla på tråden "Övervintring i Spanien" i Under Markisen. Eller sök på detta ämne. Många som ska åka och en hel del tips där.

Tillbaka
Toppen