• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sony rx 100

F

F.d. 55591

Guest
Hej
Har tänkt köpa ny kamera till sommaren, och ser att denna kamera har fått mycket bra omdöme. Men priset är lite högt 5900kr. Går väl ner en bit då det är dax att ta ut hb för nya äventyr. Någon som kanske redan har en? I så fall skulle det vara intressant att höra om ditt omdöme.
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Sony rx 100

Ja! Vi har en.

Haft c:a 5 månader, kanske 1000 bilder hittils. En mycket, mycket bra kamera i liten format, stor bildformat, och fin optik, därav blir bildkvalitet lysande.

Så nu ligger Nikon systemkamera och samlar damm mestadels... Sonyn bara slinker i fickan och tar bilder som vi är mycket nöjda med!

Rekommenderas starkt.

Jyrki
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.279
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Sony rx 100

Igår köpte jag en sådan här:

20121215-015.jpg
Sony NEX-7 med 18-55mm (motsvarande 27-83mm)

Jag beställde, eller reserverade den hos Elgiganten i Arlöv i torsdags kväll när jag såg att flera säljare plötsligt höjde priset på den. När jag kom till butiken för att hämta den var prislappen i affären dryga tusenlappen högre. Jag fick dock min till det gamla priset och kände mig riktigt nöjd. Idag har dock priset återgått till det gamla ser jag, både hos Elgiganten och Cyberphoto. En konstig priskrumelur under några timmar således.
 
Toppen