Bengt-Åke Linder
HBK Medlem
Då man har fällt ner den nersänkbara sängen och råkat ställa sig så att solen går upp och skiner mot framrutan så var funderingen om man satte en solskyddsstreamer på dom översta 15 cm eftersom man inte har nytta av dom eftersom sängen hänger ner då den är i uppfällt läge .
Anledningen är ju att om man ligger närmast rutan så blir det ju lite värme där även om plisegardinen är stängd .
Jo man kan visserligen gå upp före soluppgången men jag är både slö å lat
..
Det finns ju fina och bra företagare på forumet som har som specialité att göra plastdekoret och dyligt .
Jag pratade med LR design allt inom lasergravyr, lrdesign, lrdesign.se, www.talex.se, ebutiken.nu och det var inga problem bara han fick måtten .
Jag tänkte lite enligt bilden och ni ser hur bädden hänger ner i rutan .
Samt kan man ju även montera HBK dekalen samt medlemsnummret väl synligt där .
Anledningen är ju att om man ligger närmast rutan så blir det ju lite värme där även om plisegardinen är stängd .
Jo man kan visserligen gå upp före soluppgången men jag är både slö å lat
Det finns ju fina och bra företagare på forumet som har som specialité att göra plastdekoret och dyligt .
Jag pratade med LR design allt inom lasergravyr, lrdesign, lrdesign.se, www.talex.se, ebutiken.nu och det var inga problem bara han fick måtten .
Jag tänkte lite enligt bilden och ni ser hur bädden hänger ner i rutan .
Samt kan man ju även montera HBK dekalen samt medlemsnummret väl synligt där .