• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

solceller

Bergodh

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
1055
Medlemskap
2026
Undrar om det finns någon som monterat solceller köpta på Jula eller är de för "billiga"?

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022
Sv: solceller

köpa kvalité

Hej Bengt.Åke.

Allt är inte skit.Det finns bra skruvar,spik toa papper etc.
Man får vad man betalar ,eller ?????????????????

Mvh

Perrovski

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: solceller

Allt är inte skit på JULA men väldigt stora delar av deras "icke kända kvalitétsmärken" är till stora delar rena skiten .

Dock är det ju inger fel på dom "kvalitetsmärkena" som dom säljer .

Jag skickade mail till deras reklamationsavdelning och fick ett svar men att jag skulle få ett mail från deras kvalitéavdelning men inget har hänt :
----------------------------------------------
Hej.
De har nu gjort stickprovskontroller och även tittat på reklamationsstatistiken på dessa eller liknande produkter, de har fått gissa lite, då du inte angett några artikelnummer. De har kommit fram till att produkterna håller de kvalitetskrav som Jula kräver, och de har inte heller funnit de fel som du nämner.
Jag betvivlar inte att du har haft dessa fel, men det troligaste är att du har haft otur.

Hälsningar

Ralph Lundell

-----------------------------------------------
Jag kan bara nämna att jag bor 3 mil från JULA Skara och köpt en hel del genom åren men det är slut på det nu för det är många gångr man har kommit hem så har deras "lågprisgrejer "varit sönder redan vi hemkosten och så kul är det itnje att åka tillbaka samma vecka .
Men men även en blind höna kan ju finna ett guldkorn ;) så något bra kanske det finns .

Toppen