• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snart träffas vi !

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025
Snart träffas vi "alla" som ska till Elmia och ska stå vid Ragges vindsurfing..
det ska bli trevligt att träffas :wub: och se endel av er som är med i husbilsklubben..för det är ju första gången för oss att träffa er då vi inte varit med så länge..allt är nytt och spännade..kanske få nya vänner..;)en ny gemenskap med andra husbilsägare.

Vi syns snart, kommer på onsdag..:music-icon:

Country/med make

Sv: Snart träffas vi !

Håller med om att det skall bli kul :spinny:
Det är nog första gången för många att träffa andra klubbmedlemmar,
så även för oss.:yes:
Vi kommer inte förrän på fredag, så vi ses då.:)

/Thomas & Lena

Vi kommer inte att stå vid "Ragges", men jag är övertygad om att ni kommer att få en toppenhelg tillsammans kamraterna i husbilsklubben. Jag hoppas och tror att vi träffas på mässan vid något tillfälle tillsammans med alla HBK-are.

Hej hopp..

Håller fullt med ..ska bli sååå kul..:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: våran första träff...:) :) vi ses ,håller tummarna att vädret blir varmt och soligt:yes: :yes:

Dalahälsn från Lotta & Stefan.. (som kommer utan son och hund)
ps..Vi har HBK knapparna på oss:yes: :yes: :spinny: :spinny: :spinny: :D ;) så fiina sååå:yes:

Senast ändrad:

Håller med föregående talare! Vi tycker också att det ska bli trevligt att träffas. Det är vår först klubbträff också. :)

Hej, vi ser ochså fram emot denna träff. :wub: Det ska bli så roligt att få vara med på detta:wub: hoppas att vi får bra väder men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!:wub: Eller vad tror ni?:wub: Mvh Brittis

Tycker också det ska bli väldigt roligt o träffa många nya medlemmar...vill bara tipsa er om o ta med er fiskespö om ni har så kan denna träff också bli det 1:a officiella HBK-mästerskapet i fiske.

Mvh

:cool: Dunderkul att ni kan komma allihopa, tag med ett glatt humör och ett mete sen löser sig ALLT.

Välkommna. ;)

Tillbaka
Toppen