• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snart medlem

Anita o Dan

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2024
Hej alla trevliga människor!!

Vi är nya intressenter i Husbilsklubben och redan idag har jag skickat in betalningsavin för medlemsavgiften, så snart är vi fullvärdiga medlemmar.

Vi har följt klubbens hemsida ända sedan den bildades och tyckt att den är mycket informativ och trevlig på alla sätt.

Vi har haft husbil i exakt ett år nu och varit iväg på vår första långtur till Frankrike för några veckor sedan, mycket trevligt. Längre tillbaka när våra barn var små hade vi husvagn och det var också trevligt, men mycket mer bökigt om man jämför med husbilen.

Resten av året kommer det att bli småturer i vårt hemlandskap Skåne och i oktober blir det en resa till Berlin på någon av dess ställplatser - ser redan fram mot detta.

Nästa år blir det .............. troligen mot Italien-, Kroatien-hållet.

Hälsn Anita o Dan
;) ;)
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Snart medlem

Välkomna i klubben önskar en Malmöbo som inte bor så långt ifrån er.

När du nu blir medlem kommer du att hitta mycket mer information och annat intressant.
 
F

F.d. 25042

Guest
Sv: Snart medlem

grattis de ä ja me om ja inte krånglat till de
 

Anita o Dan

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2024
Sv: Snart medlem

Hej igen!

Snabbt och lätt blev man medlem. Skickade avin i måndags och igår var det klart.

Bra jobbat i klubben.

Var blir det vackra vädret av? Har bara sett solen lite mer sammanhängande under max 2 veckor från början på juni. Man skulle kanske valt någon annan plats eller en annan semesterperiod.

Hoppet överger aldrig människan, så därför tror jag vi får en fin eftersommar och den kan ju bestå långt in i september förhoppningsvis.

Husbilen har stått stilla i 2 veckor så nu börjar det "rycka och dra" för ett miljöombyte. Nästa helg blir det nog en liten tur ner på Österlen.

Hälsn Dan P
;) ;)
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Snart medlem

Instämmer I vad vår vän RAMBO skriver-
;) :D :D :D :D :D
DU HAR GJORT ETT BRA VAL

Detta från kurt.b i Göteborg
 
Toppen