Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack så mycketSer ut som om trivs och njuter av snönOch gillar er lösning på duschen, smart och sparar mycket utrymme
![]()
Ha ha ha ja de kan man förstå! Tack så jätte mycket!Som utflyttad Norrlänning är jag rätt mätt på snö efter 51 år av snötrampande...
Men efter sett filmen måste jag bara säga att den var underbart fin o vacker. Tack.![]()
Känns som ett onödigt inlägg i en övrigt så trevligt tråd från en HBK intresserad.Ett fantastiskt ställe vi besökt många gånger.
Det som förvånar mig är att man tydligt beskriver att man övernattar där vilket är helt mot regler för natureservat o även tydligt skyltat på plats.
Ser även ut som om man filmar med drönare som också är förbjudet i dessa typ av områden.
Min åsikt förändrar inte filmen om hur fint det är där. Men som du skriver så är det väl bara att köra på då..........Känns som ett onödigt inlägg i en övrigt så trevligt tråd från en HBK intresserad.
Känns som ett onödigt inlägg i en övrigt så trevligt tråd från en HBK intresserad.