• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snöälskande tollare....

F

F.d. 50015

Guest
Sv: Snöälskande tollare....

till husse o mattes förtvivlan för vi längtar ju bara till våren för att få ta ut husbilen.

Visa bilaga 25573
''
Hej!
Jag är Silkyterrier och älskar också snö. Min husse och matte längtar också att våren skall komma och det gör även jag. Jag älskar att åka husbil.

Vov, vov
Charlie :dog:

Snö på nosen är gott -08.jpg
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Snöälskande tollare....

Håller med gör även Hugo. Nu är han trött på snön och vill bara sprinag på gräs och börja bada.


 

Bilagor

  • snöhugo.jpg
    snöhugo.jpg
    58,5 KB · Visningar: 458

PoPS

HBK Medlem
Inlägg
58
Kommun
Vara
HBK-Nr
3114
Medlemskap
2025
Sv: Snöälskande tollare....

till husse o mattes förtvivlan för vi längtar ju bara till våren för att få ta ut husbilen.

Visa bilaga 25573

Idag fick vi ta bort vår älskade hund. Hon fick 11,5 fina år men idag tog det slut pga av en operation med komplikationer. Otroligt ledsamt, hade önskat att hon skulle fått sina sista dagar på ett bättre sätt.
 
F

F.d. 55379

Guest
Sv: Snöälskande tollare....

Beklagar verkligen, det är detta som man fasar för fast man vet att det kommer hända förr eller senare. Minns de ljusa ögonblicken.
Hälsningar
Inger och Conny med Tollarna Louize och Doriz
 
H

hianders

Guest
Sv: Snöälskande tollare....

Vi sänder vårt djupa medlidande!! Vi fasar för detta också med gamlingarna. Vi tar varje dag med tacksamhet.

fru och matte hianders/Inger
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Snöälskande tollare....

Där fällde jag en liten tår, sorgligt höra. Hoppas min tollare som är 8,5 år får några år till. Tyvärr är det något vi alla kanske måste gå igenom, gjort det en gång redan, vet hur jobbigt det är.
 
Toppen