• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smyg inte som katten runt het gröt

F

F.d. 13866

Guest
Jag är ny medlem i klubben men tycker den värd de kronor som medlems avgift är så jag tycker att kasta in dom kronorna så får klubben lite mer näring för denna klubb har säkert mycket att tilllföra dom mesta ,men det går inte att driva utan pengar .Men den med alla klubbmedlemmars bet och intresse kan den bli stor

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Smyg inte som katten runt het gröt

Är inte riktigt 100 vad Du ,menar. Kan Du utveckla detta, undrar kurt.b:confused:

F

F.d. 13866

Guest
Sv: Smyg inte som katten runt het gröt

Vad jag menar jag har gjort campingbilar av gammla Transit skåp på 70 talet och på 80 talet på MB men inte varit klubb intreserad ,men tycker denna klubb ger svar på frågor för gemene man Därför värd att leva länge. Och med medlemsavgifter som betalas kommer den längre .:p

Toppen