• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smartshunt inställningar Agm batteri

Rolig

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
33177
Medlemskap
2022
Hej
Ny i husbilslivet har en fundering i djungeln över batterier
Har köpt ett nytt bodelsbatteri ett Victron Deep cycle Agm 110 batteri (ja jag vet man skall ha litium batteri men jag börjar med detta) samt en Smartshunt 500A/50 mv
Vad anser expertisen om vilka inställningar jag skall ha i smartshunten för att få en korrekt avläsning av mitt batteri i appen
Mvh Micke

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Hej
Ny i husbilslivet har en fundering i djungeln över batterier
Har köpt ett nytt bodelsbatteri ett Victron Deep cycle Agm 110 batteri (ja jag vet man skall ha litium batteri men jag börjar med detta) samt en Smartshunt 500A/50 mv
Vad anser expertisen om vilka inställningar jag skall ha i smartshunten för att få en korrekt avläsning av mitt batteri i appen
Mvh Micke
Du fick inte mycket respons på frågan,men grundläggande är att ställa in batterikapacitet 110AH, samt batterityp, övriga inställningar behöver du inte röra till att börja med,läs manualen står mycket nyttigt i den.

Toppen