• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smartcard

Brodda

FD HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
4119
Medlemskap
2023
Jag är ny på det här med parabol och måste då ställa till synes dumma frågor.

Måste man ha ett abonnemang hos Canal Digital eller Viasat för att komma åt de fria kanalerna via parabolen eller finns det något annat smartcard för detta?:confused:

Min parabol letar efter satelliterna Astra och Sirius, men Svt 1 och 2 är "scrambled".

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Smartcard

Du kan beställa ett "Depositionskort" av Canal Digital. Du betalar en depositionavgift för kortet och kan sedan se de fria kanalerna i mottagaren.

Det är inget de gör reklam för, men ringer du dem och frågar så får du reda på detaljerna om det.

//Stefan

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025
Sv: Smartcard

Du kan beställa ett "Depositionskort" av Canal Digital. Du betalar en depositionavgift för kortet och kan sedan se de fria kanalerna i mottagaren.

Det är inget de gör reklam för, men ringer du dem och frågar så får du reda på detaljerna om det.

//Stefan
Tyvärr stämmer detta inte riktigt. Det går endast att se SVT kanalerna. Det är de enda som är "fria". Dvs Canaldigital är tvingade att sända dem fritt.

Toppen