• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skype

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Nu har jag blivit med Skype. :D

Har sett att det finns en del medlemmar som har det i klubben, och det måste vara bra när man är ute och åker med att ringa gratis till andra Skypeanvändare.
Ringer man till vanlig telefon eller mobiltelefon så är det ganska låga avgifter. (vad jag förstår)

Det enda som behövdes var att ladda ner program från Skype. Ta ett djupt andetag som är gratis, man kan behöva köpa till en mikrofon.

Carina :swoon:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Skype

Hej Carina, nu har jag lagt till Dig på min kontaktlista hos Skype.
Det är toppen att ringa gratis inte bara när man är ute och åker utan även hemma.

Vi har bara Skype hemma och vi ringer direkt på Bredbandet utan Dator. Det funkar jättebra.
När vi är ute och åker då har vi inte med oss telefonen utan då ringer vi från datorn UTAN Mic. Den är ju inbyggd i Datorn så det är en pryl mindre som man behöver ha med sig.
Ganska lustigt att Du sitter och skriver till oss nu.

Vi har naturligtvis skaffat oss ett Skypenr. så att vi kan ringa till vanliga telefoner. Det kostar 39 öre för ett samtal och då kan man ringa hur länge som helst inom Sverige till alla fasta telefoner. Mobiltelesamtal är ju dyrare men då ringer vi på våran mobil och då kostar det lite mer men 69 öre är inte så dyrt för då kan man också prata hur länge man vill till alla fasta och till alla mobiler inom Sverige, hls Monica o Kurt.:)
 

Largu

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Motala
HBK-Nr
120
Medlemskap
2024
Sv: Skype

Skype är toppen!

Om mn skaffar ett SkypeIn nr ochvidarekopplar det till sin mobil så kan mn svara i mobilen utan att datorn är på. Priset för telefonsamtal till dig på din mobil blir dåmyyyyyyycket billigare när du är utomlands!

Largu
 
Toppen