• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skydd under motor

HW61

HBK Medlem
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
36504
Medlemskap
2025
Det finns ett antal filmer på youtube. Mutterstyckena är som en gipsmolly - ska expanderas. Det finns specialtänger eller kreativa lösningar.

Thord Friström

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
38918
Medlemskap
2025
Hur förnuftigt är det att montera hasplåt som Fiat har lämnat bort? Kanske Fiat vill ha bättre kylning till växellådan!
Kan vara en tanke att fundera över
Det finns ett antal filmer på youtube. Mutterstyckena är som en gipsmolly - ska expanderas. Det finns specialtänger eller kreativa lösningar.
Ok tycker att de ser ut att vara av stål men de kanske deformeras vid åtdragning

Thord Friström

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
38918
Medlemskap
2025
Eftersom vi kommer att resa mestadels vintertid hoppas jag att den gör mer nytta än skada. På min bil fanns skyddet på höger sida men inte i mitten och till vänster. (VanTourer 2017)

Per o Anne

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
21284
Medlemskap
2025
Vi på våran Ducato 244. Passar även Ducato 230 Passade perfekt.

Denna ska passa 2017 Ducato

Toppen