• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

skruvat..se

Sture & Solveig

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1629
Medlemskap
2025
hej.jag har köpt band och cylindrar av skruvat och efter montrring så körde jag en kort bit och kände att pedalen sjönk.tog ner trummorna igen.då såg jag att en cylinder läckte olja som ett soll.kontaktade skruvat men dom kunde inte leverera en ny cylinder förrän efter 6 dagar så jag fick återmontera dom gamla delarna.jag yrkade på ersättning för allt jobb och körning dom ersatte cylindern och erbjuder en värdechek på 100 krono.vad tycker ni om det.
MVH STURE

F

F.d. 58882

Guest
Sv: skruvat..se

Jag tror du får vara nöjd med detta. Du fick ju vad du beställde. Att du sedan behövde mer delar som var slut i lager & som du inte kunde vänta i 6 dagar på är väl inget dom kan klandras för.
Hyggligt av dom att ge dej en rabattcheck, vilket nog skall betraktas som goodwill.

Bennie

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Jag tror inte att garantin på reservdelar skulle vara så omfattande som stilleståndsersättning, sen att en ny bromscylinder läcker är riktigt dåligt.
En större värdecheck borde de kanske kosta på dej, ifall de vill ha kvar dej som kund.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Om jag förstår rätt har skruvat också levererat den läckande bromscylindern?

Toppen