• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skiner som en diamant.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Jag var idag och hämtade vår husbil på Vänersborgs rostskydd,dom utför även Diamond bright
försegling.Jag är supernöjd med resultatet och med det mottagande jag fått av personal med Conny i spetsen.
Det är roligt att kunna ösa beröm när man köpt en tjänst och är mer än nöjd.
Lite långt att åka för oss(10 mil enkel väg)men det var det värt alla gånger.
En glad och nöjd Anders.B:)

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028
Sv: Skiner som en diamant.

Min husbil behandlades m DB förra året, stod ute hela tiden i Skånevintern och var full med svarta ränder på våren. Sköljde bara av den med vatten och en mjuk borste så försvann alla ränder och den var den blank och fin igen. Helnöjd med behandlingen, för mig var den värd varje krona.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Vi har husbilen stående i Partille med nedfall från Sävenäs sopförbränningsverk:mad:,där hjälper ingen såpa.Jag har provat många olika tvättmetoder,även såpa,men inget är bra:oops:.
Därför har vi lagt nästan 10 000:på en behandling som varar:)
Anders.B.

lg515

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
5606
Medlemskap
2025

Även vi har gjort en lackförsegling hos Conny i Vänersborg fast för tre år sedan och bilen skiner fortfarande!! Framförallt är den enkel att hålla ren. Instämmer med Anders att Conny var superbra!

Lennart & Mia

F

F.d. 53012

Guest

Finns inget bättre gjorde min bil förra året lika fin i år och även Audi som ny för ett år sedan lika mycket kvar av förseglingen har aldrig varit med om det trots att jag har förseglat bilar i mer än 15 år med Lahega 3 M. Har gjort två Lamborghini och dom var också nöjda trots att dom var kunder på BVS sedan tidigare.

Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Den jag köpte av har inte några Diamondbrite ute just nu.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Bozze! Det är inget polermedel,bara lackförsegling.Polera måste man göra först tills man är nöjd,sedan lackförsegling.
Jag har också provat med egenköpt från en medlem men fick inte det resultat jag ville ha.Det är väl så att poleringen är det viktiga,iallafall på en begagnad bil.
Anders.B

Toppen