Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Vi har ytterligare en skicklig fotograf i klubben. Ni som är medlemmar på Fotosidan kan kika in på Stig K:s album Visa medlem - Stig Karlsson - Fotosidan
/Ludde
/Ludde
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det har jag gjort för ett tag sedan för jag kände igen hundfotona ifrån foto sidan eller om det var hundenVi har ytterligare en skicklig fotograf i klubben. Ni som är medlemmar på Fotosidan kan kika in på Stig K:s album Visa medlem - Stig Karlsson - Fotosidan
/Ludde
Helt grymma bilder.
Vilken utr använder du ??
Fantastiska naturbilder! Sen blir jag bara så sjuk när jag ser dina "rottor"! Snart nog kommer pensionen. Då blir det rotta o ny kamera!
Krister N
Vad roligt att ni uppskattade mina bilder och mitt sätt att fota ..... detta har jag just nu i min kameraväska.
Nikon D90
Canon Powershot A590IS
Nikon AF-S 14-24/2,8 G ED
Nikon Nikkor AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II
Nikon AF 60mm f/2.8D Micro-Nikkor
Nikon AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED
Nikon 18-55mm F3.5-5.6 G AFS ED II VR
Nikon Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED
Soligor 1,4X PRO Digital AF
Kenko N-AF Uniplus Tube 25
mvh Stig
Oj, imponerande optiksamling...har nästan samma uppsättning vad beträffar originaloptiken
/Ludde