• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skatans Ställplats

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
Du skriver ju själv att det finns 2 platser utan att verka veta inledningsvis - jag har besökt ”grusparkeringen” - vilken är den andra och har du någon info eller bild som beskriver den ?

Inledningsvis svarade jag att det inte fanns någon ställplats vid Restaurangen, som påstods!
Att det finns två andra platser (en parkering och en ställplats) efter Kustvägen har jag koll på.
Och båda platserna finns ju beskrivna i Ställplatslistan.
// Janne
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Inledningsvis svarade jag att det inte fanns någon ställplats vid Restaurangen, som påstods!
Att det finns två andra platser (en parkering och en ställplats) efter Kustvägen har jag koll på.
Och båda platserna finns ju beskrivna i Ställplatslistan.
//
Ursäkta mig - du skriver att du inte har koll beträffande ställplats nära restaurangen - tacksam om du anger var ställplatsen är belägen - Kustvägen är lång - hur långt från restaurangen och Skatans fiskeläge ligger den ställplats du refererar till - jag hittar den inte intill Skatan !
 

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
Ursäkta mig - du skriver att du inte har koll beträffande ställplats nära restaurangen - tacksam om du anger var ställplatsen är belägen - Kustvägen är lång - hur långt från restaurangen och Skatans fiskeläge ligger den ställplats du refererar till - jag hittar den inte intill Skatan !

Nu förstår jag inte vad du är ute efter.....
Jag skrev att det inte fanns någon ställplats VID restaurangen, som lades upp i ställplatslistan och pekade på restaurangen.
Det borde räcka att du plockar upp ställplatslistan så hittar du både parkeringen och ställplatsen på promenadavstånd
till gästhamnen/restaurangen.
Jag vet hur det ser ut där, det får räcka för mej. Jag lägger ner denna konstiga diskussion.
God natt. // Janne
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen