Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag försökte gå med i somras. Hörde ingenting. Fick besked ihäromveckan att jag var accepterad. Hann inte gå in samma dag. När jag skulle gå in dagen efter fick jag inte komma in... Har ansökt en gång till - men inte hört något. Så jag vet inte om jag vill med om man behandlar presumtiva medlemmar på det viset.....![]()
Hur funkar det? Klub i klubben eller? Skall man vara medlem i singlarna? Tacksam för lite info.
Håller med dig Flow...
Ingen registrering utan forumet används.....
Måste FB vara ett krav? HBK är ju minsta gemensamma nämnaren bland "kraven" ni har, så varför inte få igång forumverksamheten här istället?! Det finns en hel del trevliga singlar som inte är med på FB, har jag hört...
Måste FB vara ett krav? HBK är ju minsta gemensamma nämnaren bland "kraven" ni har, så varför inte få igång forumverksamheten här istället?! Det finns en hel del trevliga singlar som inte är med på FB, har jag hört...
Facebooks funktioner är överlägsna HBK-forumet i det här syftet.
Det är enkelt och snabbt att komma i kontakt med andra singlar genom att använda mobilen när man är på resande fot.
Vad säger ni som styr HBK?Hej
Kan man inte komma i kontakt med HBK via Mobilen?
Jag har aldrig provat,men jag tog för givet att HBK har en APP
MVH//Jocko![]()