• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Singlar

F

F.d. 10785

Guest
Sv: Singlar

Peking, förslaget är bra tycker jag!
Fint om det går att hitta ett vettigt forum för detta.
På campingarna är det alltid "lyckliga par" som delar på grillen.......utom jag då... Vi svenskar är inte så öppenhjärtiga mot okända och det ska mycket till innan man klampar in i familjeidyllen i vagnen intill.
Kanske är det flera som känner igen sig i min beskrivning!
Skämt åsido så trivs jag utmärkt med mitt liv och min husbil även som singel.
Jag har dessutom träffat många trevliga människor på våra campingplatser.
Trots allt vore det bra att veta om det verkligen finns andra singlar också och i så fall var de håller hus.
"En ensam kvinna i lämplig ålder i en husbil"! :) Jag har aldrig sett någon! Berätta gärna om Du känner Dig träffad! Jag vill bara veta om Du finns!
Det finns säkert någon "vän av ordning" som tycker att jag borde vara på en dejtingsite i stället! Det tycker inte jag! Husbilsklubben är ett bättre forum!
/camp1
 
F

F.d. 5759

Guest
Sv: Singlar

Skicka mig gärna ett mail om någon åker någonstans. Jag är mycket intresserad att få husbilssällskap. Sitter alldeles för mycket still i min lägenhet. Villllll uuuuuttttt
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Vem vill inte ut..........själv åker jag till Jokkmokk marknad vecka 4. Har tänkt mig en tur på ca.2 veckor......bara åka runt i Lappland, se sig omkring, besöka ishotellet bör man nog göra när man är i krokarna, och ha det härligt, åka lite skidor där det passar mm mm.
Jag tar gärna emot tips om vad man ska besöka eller göra. Det kanske är några andra singlar som har tänkt att åka dit??
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Singlar

visst vi är säkert ett antal singlar i klubben och vi har ju en del ihop, bl.a en massa livserfarenhet. vad det gäller kvinnor eller män så för mig spelar det ingen roll, för jag tror att planerandet och resandet är en del av det vi har ihop, ock mycket mera skulle jag tro.
kan det vara så att man startar en sektion Solo/Singelgrupp i Husbilsklubben ???

lowelowe
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Det finns säkert ett gäng i klubben som ev kan ta tag i detta här på vår sida.
Jag själv har en närstående som blivit själv nyligen som har husbil.
Hoppas att någon vill och orkar ta tag i detta./susanne
 
Senast ändrad:
F

F.d. 22991

Guest
Sv: Singlar

Hej allesammans
Jag ansluter gärna om det bildas någon form av gemenskap för oss singlar.
Planerar att åka söderut i sept -10 för att övervintra i södra Europa, har ej bestämt plats, så jag är öppen för nya idéer....

Göran
 
F

F.d. 1693

Guest
Sv: Singlar

Hej!
Jag ska åka till årsmötet i Kristinehamn, är det någon mer singel som ska dit? I så fall vore det trevligt att träffas.
Hälsn Lena
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Hej alla singlar.

I morron "Torsdag 17/6" bär det av till Lofoten på en 4 veckors resa. Hoppas att man träffar på några av er singlar norr ut.

Ha en trevlig Midsommar.
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Singlar

hej
hoppas du det får det bra på din resa, kanske någon singel dyker upp?? själv tar jag Österlen i juli, så det kan bli intressant och se det finns singlar i området.
//lowe lowe
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Singlar

Om inte singlar så kanske sniglar. Hoppas att natten var ok utan säng.

ha de..................:music-icon:
 
Toppen