• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Singlar med husbil och golfklubbor

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
I år blir min första hela säsong som husbilsägare. Mina planer när jag köpte den var att satsa mera på golfen, köpa golfhäftet och åka runt till olika banor.
På många golfklubbar finns möjlighet att stå med husbilen billigt.
Skulle vara roligt att få kontakt med andra singlar som har samma intresse.
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Singlar med husbil och golfklubbor

Du kommer Inte att bli besviken på varken husbils-livet el. nya golfvänner!
För några år sedan, åkte jag runt med GF (golfh) lirade 40banor, 70rundor

Fantastikst år både gällande husbilslivet, golfen (oavsett väder) och trevliga bekantskaper!

Kör på och ha en Fantastiskt först husbilssäsong!
Mvh. Magnus
 
H

Husbilgolf

Guest
Sv: Singlar med husbil och golfklubbor

Hej! Vi är inte singla, men åker runt efter Golfhäftet och träffer både singla och par i husbil. Sverige är nr 1 på kombinationen husbil+golf, men Norge kommer efter också! Och i Tyskland har man börjat med golf-mesterskap för husbilsägare. Möjligheterna är många - vi ses kanske under sommaren?
 
F

F.d. 25580

Guest
Sv: Singlar med husbil och golfklubbor

Hej
Jag tycker mycket om at vistas på golfbanan, fast jag inte er bra på att spela då jag børjade førra året.
Att åka rundt på olika baner har jag inte tenkt på då jag trivs så mycket på "min" bana!
Din idé er spennande , och det skulle vara kul att prata mer om detta under treffet i Ullared i april?

Mvh
Den lyckliga golfaren
 

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Singlar med husbil och golfklubbor

Hej Sveinerik
Och tack för ditt svar. Roligt att det finns fler singlar än jag som är intresserad av kombinationen husbil/golf. Och jag är nybörjare, både med husbil och golf. Två drömmar jag har uppfyllt. Just nu är jag två veckor i Spanien för att bli bättre inför golfsäsongen hemma och jag längtar tills det är dags att ta fram husbilen. Som jag hoppas blir till 1 april. Tänk att få göra den iordning efter vintern och veta att man har ett halvt år framför sig.
Men vi får prata mera i Ullared. Hälsar Lena
 
Toppen