• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sign Invest AB

F

F.d. 27631

Guest
Hej
Har funderingar på en HB men inte bestämt mig ännu velar mellan Sverige eller Tyskland.
Någon som har erfarenhet av följande företag?

Sign Invest AB i Örkelljunga

MVH
Lars

F

F.d. 58882

Guest
Sv: Sign Invest AB

När vi köpte för ett par månader sedan så kollade vi hos svenska handlare om det fanns en sådan HB som vi ville ha & då hittade vi denna.
Sandor och Lasses BilserviceEuramobil 690 HB Garage 2002 1 Ã…rs garanti - Sandor och Lasses Bilservice
Sedan letade vi efter en likadan på Mobile.de. Mycket riktigt fanns det en identisk i Holland med samma utrustning för halva priset & nu står denna här på gården & skall reg.besiktigas i övermorgon. Att låna pengar brukar bli billigast på den bank man har.

Bennie

F

F.d. 58882

Guest

Hej på dej Pelle

Ditt påstående att " det finns ju alltid en besserwisser som ska utmärka sig och tala om hur det skall vara." En förklaring på hur du menar skulle sitta bra.

Det är ju bara jag & Pålle som skrivit i tråden (förutom du). Pålle tipsade om att man kanske skulle kolla upp Sign Invest AB vilket inte är så konstigt med tanke på att dom är nya på finansmarknaden. Jag själv tipsade om att man kanske får det fördelaktigaste lånet på den egna banken eftersom finansbolagen inte är kända för att ha de lägsta räntorna. Jag skrev också om att man som jag med lite tur kan få tag på en HB till betydligt lägre pris via införsel från annat EU-land.

I detta ser jag inte tillstymmelsen besserwisserfasoner eller att någon utmärker sig och talar om hur det skall vara.

Ha en bra helg i det fina vädret:)

Bennie

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Hej på dej Pelle

Ditt påstående att " det finns ju alltid en besserwisser som ska utmärka sig och tala om hur det skall vara." En förklaring på hur du menar skulle sitta bra.

Det är ju bara jag & Pålle som skrivit i tråden (förutom du). Pålle tipsade om att man kanske skulle kolla upp Sign Invest AB vilket inte är så konstigt med tanke på att dom är nya på finansmarknaden. Jag själv tipsade om att man kanske får det fördelaktigaste lånet på den egna banken eftersom finansbolagen inte är kända för att ha de lägsta räntorna. Jag skrev också om att man som jag med lite tur kan få tag på en HB till betydligt lägre pris via införsel från annat EU-land.

I detta ser jag inte tillstymmelsen besserwisserfasoner eller att någon utmärker sig och talar om hur det skall vara,

Ha en bra helg i det fina vädret:)

Bennie

Vad har Sign invest att göra med ditt inlägg, bäst att kolla upp dem först. :cool:
Han tackar för ditt inlägg istället för att anmärka på det, märkligt förfarande men han tackade väl för ditt försvarande av mitt inlägg (2) som i stort var precis lika som ditt om man läser igen och utesluter finansmarknaden.
Gör som ingrid&Pålle skriver istället och kolla upp Sign invest innan du går i försvar åt andra vilket han nog gör lika bra själv.
Ha en skön sommar i värmen.
Vänligen
Pelle

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025

Har en kollega som jag tror köpt en Mc Louis från de för några veckor sen. Ska fråga honom hur det funkat. Vet att han själv fick ombesörja inregistreringen.

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025

Kollegan är nöjd med köpet hos Signinvest. En 10 månader gammal Mc louis med 900 mil på mätaren. Han fick den levererad kompletterad med den extrautrustning han ville ha. Han köpte den oregistrerad, men det var inga problem att göra inregistreringen förra veckan.

Toppen