• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sidlist Frankia A600-92

ililla

HBK Medlem
Kommun
Sollentuna
HBK-Nr
7682
Medlemskap
2025
Ber om hjälp på detta sätt. Är det någon som vet var vi kan få tag på en sid list till en Frankia A600 från 1992. Listen ska sitta på utsidan utmed hela väggen på båda sidor. Har sökt och letat på alla husbils sidor jag kan hitta på nätet och även på firmor som ex Kunse. Ingen har sådan här list. Den är av plast med vad jag misstänker från början reflex på och är 2 cm bred. Bifogar två bilder.
Tackar på förhand/Ingalill

Bilagor

• bild(3).JPG
    bild(3).JPG
    9,9 KB · Visningar: 238
  • bild(4).JPG
    bild(4).JPG
    14,2 KB · Visningar: 238

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Sidlist Frankia A600-92

Kan inte Forsbergs i Hyssna hjälpa dig så kontakta Frankia-fabriken direkt.

Ännu bättre, om det inte är akut och om du har vägarna i riktning Müchen så kör in till fabriken så fixar dom det.

När vi hade en Frankia (köpt hos Forsbergs) så valde vi att göra all underhåll och servicearbeten på bodelen hos fabriken i Tyskland.

kastrup7

FD HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
9679
Medlemskap
2023

hej

tro du man også kan gøre det hos Hobby HB ?

Hilsen
flemming
danmark

F

F.d. 30146

Guest

Jag köpte nyligen sån list på Loods i Borlänge.

ililla

HBK Medlem
Kommun
Sollentuna
HBK-Nr
7682
Medlemskap
2025

:msn_sad:Tackar så mycket för hjälpen men det verkar inte som att det går att få tag på. Har pratat med både Loods och Forsbergs och fått veta att listen inte tillverkas längre så det är tyvärr inget att göra, får försöka hitta en annan lösning.

Toppen