• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Service

Bergodh

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
1055
Medlemskap
2026
Någon som vet vad verkstan gör på en liten resp stor service?
Fick pris i dag på service hos Bengt i Örkelljunga på 7515:- för en stor service och 2850:- för en liten Man kunde även byta bara olja och oljefilter till ett pris jag inte vet.
Funderar om det är värt priset för en stämpel i boken eller om jag ska göra det själv

mvh
P-O

Bergodh

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
1055
Medlemskap
2026
Sv: Service

Finns det ingen här i klubben som har papper på vad som görs vid respetive service?????

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Sv: Service

Någon som vet vad verkstan gör på en liten resp stor service?
Fick pris i dag på service hos Bengt i Örkelljunga på 7515:- för en stor service och 2850:- för en liten Man kunde även byta bara olja och oljefilter till ett pris jag inte vet.
Funderar om det är värt priset för en stämpel i boken eller om jag ska göra det själv

mvh
P-O

Varför frågar du själv inte BiÖ vad som ingår, det hade väl varit det enklaste ?

Toppen