• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Service

hanhals

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3084
Medlemskap
2025
Hej! Har en fråga var i Sverige kör jag för att slippa regn? Min vindrutetorkarmotortor har lagt av . Försökte mej på ett skämt ,men det var B,Ö som fick mig på det spåret ,ny motor leverans ca 22/9

surtecruisers

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
Sv: Service

hej ! va fan det verkar ju helt jävla sanslöst ! vi skulle bojkotta hela branschen sluta köpa skiten tills man kan köpa reservdelar ! ska finnas nåt medel man kan lägga på rutan för att inte regndropparna ska stanna men vet inte vad det heter ! hör på mekonomen ell liknande ! lycka till

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

hej ! va fan det verkar ju helt jävla sanslöst ! vi skulle bojkotta hela branschen sluta köpa skiten tills man kan köpa reservdelar ! ska finnas nåt medel man kan lägga på rutan för att inte regndropparna ska stanna men vet inte vad det heter ! hör på mekonomen ell liknande ! lycka till

Det heter Rain-X, det finns ett liknande preparat på Biltema.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Två månader för att få fram en torkarmotor?! :confused:
Läs av beteckningen, det är säkert en vanlig torkarmotor till lastbil eller buss.
Kanske Bosch eller Marelli?

F

F.d. 29954

Guest

Rein off, och allt vad de heter är samma hopa hälla som grundar sig i Nano teknik. Fantastiskt, effekten varar ca en månad. Gör man det och behandlar torkarbladen med silicon, samma som är avsett för gummilister, så behöver man inte byta torkarblad eller ens använda dem. Jag kom på detta för tioår sedan med min vardagsbil, och bladen är fortfarande som nya. Helt otroligt! Tidigare höll de bara ett år. Dessutom blir torkarsvepen helt ljudlösa....

Toppen