• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Seriöst elr inte. Får inte skriva ut vem det gäller. Kom på mejlen säkert fler som fått

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Inlägg
1.228
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2024
Ett meddelande från oss​

Du har nu möjligheten att bli en del av oss. Genom vårt helt unika projekt Funding vill vi ge tillbaka så mycket vi kan till alla våra kunder.
Du och alla våra andra 25000 kunder får det här mailet då ni registrerat er hos oss.Till dig som önskar att bli en del av har vi gjort det enkelt likt en matvarujätte i Sverige.
Desto mer ni handlar desto bättre rabatter erhåller ni. Rabatter upp till 50% beroende på hur mycket ni handlar. Vilken bra deal eller hur?
Minsta investeringen för att få tillgång till denna unika möjlighet är 2000:-, genom investeringen erhåller ni 20% livstidsrabatt på hela sortimentet vilket innebär att investeringen ni gör på 2000:- snabbt fås tillbaka med hela 20% i rabatt. Summan du investerar plus 50% kommer tillbaka till er efter 12 månader så tex om ni investerar 10000:- får ni tillbaka 15000:-
Till dig som gör denna investering skickas ett kodkort hem till dig med en unik kod, ert kundnummer och ert namn på som ni använder på alla beställningar.
Villkor:
Minimumkrav för att crowdfunding-projektet skall startas är 1500 investeringar med minimum investering på 2000:-
Känner du att detta är något du absolut vill investera i så betalar du minst 2000:- till , i meddelandet skriver ni in ert kundnummer alternativt mailadress. Önskar ni mer information så är ni alltid välkommen att maila oss på kundtjanst@
Kul att du läste om vårt unika crowdfunding-projekt som gör oss och er till en grundpelare för Svenskt campingliv. Har ni en vän som är intresserad och inte har registrerat sig hos oss så be er vän att registrera sig innan sluttiden. Ett nytt mail går ut på Måndag kväll.
Låt oss bygga något helt unikt tillsammans och bli en del av oss.
Förtydligande, Summan du investerar plus 50% kommer tillbaka till er efter 12 månader så tex om ni investerar 10000:- får ni tillbaka 15000:- Du väljer insatsen!
Investeringsrundan är öppen till Tisdag 31/10 23.59
Bästa hälsningar​
Gäller en viss web affär
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.881
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Har du registrerat dig hos någon aktör som sagt sig vilja skapa ett crowdfunding projekt?

Varför får du inte yppa? Crowdfunding bygger på att så snabbt som möjligt, nå så många som möjligt, för att på ett förtroendeingivande sätt få in "gräsrotskapital" till en tänkt verksamhet. Då känns det väldigt konstigt med hysch-hysch.
 

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Inlägg
1.228
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2024
Har du registrerat dig hos någon aktör som sagt sig vilja skapa ett crowdfunding projekt?

Varför får du inte yppa? Crowdfunding bygger på att så snabbt som möjligt, nå så många som möjligt, för att på ett förtroendeingivande sätt få in "gräsrotskapital" till en tänkt verksamhet. Då känns det väldigt konstigt med hysch-hysch.
Detta kom från en webb affär som pratats om mycket som säljer HB prylar. Skrev ut hela texten tidigare men togs bort för det var reklam
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.881
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
De är inte seriösa. Det är många här på HBK som har väldigt dåliga erfarenheter av dem. Jag beställde och betalde produkter den 21 juli i år. Har vare sig fått produkter eller återbetalning. Jag har legat på hårt och den 2 oktober annullerade de beställningen och påstod sedan att jag fått återbetalning. Det har jag inte fått, så nu har vi en tvist! Tror faktiskt de hade goda intentioner från början, men att verksamheten växt dem över huvudet. De påstår sig ha leverantörer från hela Europa, då behöver man inte skapa crowdfunding!
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.663
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Men jag har fått mail från nån engelsk bank som ska sätta in 10 miljoner dollar (eller var det Euro) om jag bara anmäler mig på deras hemsida och ger dem ett kontonummer att sätta in pengarna på!
Me-en jag tänkte som så; "Jag har ju min pension, den är inte fet, men räcker ju faktiskt till varje månad" Vad ska jag med 10 miljoner till. Då måste jag ju bara sitta och läsa en massa tråkiga börsrapporter, för pengarna måste ju investeras och förräntas!
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.287
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Men jag har fått mail från nån engelsk bank som ska sätta in 10 miljoner dollar (eller var det Euro) om jag bara anmäler mig på deras hemsida och ger dem ett kontonummer att sätta in pengarna på!
Me-en jag tänkte som så; "Jag har ju min pension, den är inte fet, men räcker ju faktiskt till varje månad" Vad ska jag med 10 miljoner till. Då måste jag ju bara sitta och läsa en massa tråkiga börsrapporter, för pengarna måste ju investeras och förräntas!
Det är väl mest för att få dagarna till att gå tänker jag.
 

Jolof

HBK Medlem
Inlägg
440
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
11883
Medlemskap
2024
Eftersom Campingaffären har skulder hos Kronofogden så kan man nog utgå från att det där är ett rent bedrägeri.
 

fritidsbonden

HBK Medlem
Inlägg
287
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
11285
Medlemskap
2024
Skattekontot ger för närvarande 2,25 % ränta, ingen bindningstid, tre dagars återbetalning då du begär pengarna, och ingen skatt på räntan.
JAJA jag vet att jag lämnat ursprungstråden så det behöver ingen skriva och tala om.
 
Toppen