Magnus Strandberg
HBK Medlem
|
|
|
|
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
|
|
|
|
Detta kom från en webb affär som pratats om mycket som säljer HB prylar. Skrev ut hela texten tidigare men togs bort för det var reklamHar du registrerat dig hos någon aktör som sagt sig vilja skapa ett crowdfunding projekt?
Varför får du inte yppa? Crowdfunding bygger på att så snabbt som möjligt, nå så många som möjligt, för att på ett förtroendeingivande sätt få in "gräsrotskapital" till en tänkt verksamhet. Då känns det väldigt konstigt med hysch-hysch.
JappCampingaffären.se?
De är inte seriösa. Det är många här på HBK som har väldigt dåliga erfarenheter av dem. Jag beställde och betalde produkter den 21 juli i år. Har vare sig fått produkter eller återbetalning. Jag har legat på hårt och den 2 oktober annullerade de beställningen och påstod sedan att jag fått återbetalning. Det har jag inte fått, så nu har vi en tvist! Tror faktiskt de hade goda intentioner från början, men att verksamheten växt dem över huvudet. De påstår sig ha leverantörer från hela Europa, då behöver man inte skapa crowdfunding!
Jag hade samma tanke en kort stund när jag började läsa. En stor etablerad matkedja ....... mmmmm.Jag önskar att det hade varit ICA, Willys eller Lidel som kommit med detta erbjudande
...systembolaget?Jag önskar att det hade varit ICA, Willys eller Lidel som kommit med detta erbjud
Klockrent, eller i vart fall stor risk!!Ponzi?
Det är väl mest för att få dagarna till att gå tänker jag.Men jag har fått mail från nån engelsk bank som ska sätta in 10 miljoner dollar (eller var det Euro) om jag bara anmäler mig på deras hemsida och ger dem ett kontonummer att sätta in pengarna på!
Me-en jag tänkte som så; "Jag har ju min pension, den är inte fet, men räcker ju faktiskt till varje månad" Vad ska jag med 10 miljoner till. Då måste jag ju bara sitta och läsa en massa tråkiga börsrapporter, för pengarna måste ju investeras och förräntas!