Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
-------------------------------En surfplatta istället kanske?
Det har ingen som helst betydelse att en dator är "så enkel som möjligt" om operativsystemet hör till en "stordator". Nu kan ju Windows ha blivit enklare sedan jag senast använde det, men om man fortfarande måste defragmentera och diskrensa så är det goda skäl att undvika sådana lösningar för "seniorer" som bara har begränsad datavana.Har flera bekanta som vill ha en så enkel dator som möjligt.
Nu kan ju Windows ha blivit enklare sedan jag senast använde det, men om man fortfarande måste defragmentera och diskrensa så är det goda skäl att undvika sådana lösningar för "seniorer" som bara har begränsad datavana.
-----------------------------Jag har skaffat Logitechs tangentbord med belysning i tangenterna. Det räcker med att man närmar sig tangenterna med fingrarna så lyser dom. Tillsammans med en stor (ca 25 tum) skärm löses problemet för min fru som har syn- och motorikproblem (MS). Större bild och text på skärmen löser man enkelt med att trycka Ctrl +.
Kjell![]()
-----------------------------
Stationär eller bärbar??
Vilket märke/modell?