• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Senior rabatt på Tele2

J

Jarn

Guest
Jag vet inte hur nytt detta är att Tele2 ger 20% rabatt på sina abb. priser till oss som är 60+.
Åtminstone visste inte deras egen personal om det i lördags när jag i Tele2 butiken skulle skaffa ett 20 GB mobilt bredband för 149:-

När jag kom hem o skulle koppla det till mitt telefon abb. såg jag detta erbjudande, så nu blev det 119:-/mån för 20GB.
Det går även att få rabatten på befintliga abb.

Telefonen med fria samtal o SMS samt 5GB Surf blev 198:-/mån dvs fortfarande något dyrare än Comviq.
Seniorrabatt - Tele2

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Senior rabatt på Tele2

Jag vet inte hur nytt detta är att Tele2 ger 20% rabatt på sina abb. priser till oss som är 60+.
Åtminstone visste inte deras egen personal om det i lördags när jag i Tele2 butiken skulle skaffa ett 20 GB mobilt bredband för 149:-

När jag kom hem o skulle koppla det till mitt telefon abb. såg jag detta erbjudande, så nu blev det 119:-/mån för 20GB.

Telefonen med fria samtal o SMS samt 5GB Surf blev 198:-/mån dvs fortfarande något dyrare än Comviq.
Seniorrabatt - Tele2
Tusen tack sänkte just nu på alla mina avtal. Ibland är det fördel att vara 60+
Lennart

Det går även att få rabatten på befintliga abb.

Seniorrabatt - Tele2

Tack för informationen!
Hade mobilt bredband från Tele2 innan, 15GB/mån till en kostnad av 169kr i månaden.
Fick nu 20GB/mån för 119kr!
Toppen!

Jag fick 50% rabatt hos 3 som trogen kund, undrar om de har seniorrabatt på ytterligare 20%?

I så fall bara 30 kvar till gratis!

Jag har sedan länge 20% rabatt på Tele2. Mitt abb med fria samtal o SMS plus 50GB (varav 30GB utom Sverige inom EU) kostar 399:- - 20% = 319:- mån. Ett abonnemang som nog inte finns idag.
Jag vet inte (har inte frågat) om HBK medlemsskap ger ytterligare 20%. Spontant tror jag inte det.
ERIKPER

Tillbaka
Toppen