• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips Semestertripp till Spanien?

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.682
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Hej! Finns det någon som skulle vilja hämta min husbil från Spanien Costa de Sol till Sverige. Jag bjuder lånet/hyran av bilen. Du själv betalar övriga resekostnader.
Övriga upplysningar lämnas för intresserade per Mail/telefon efter kontakt här.

Förstår jag rätt, du vill ha din bil hemkörd från Spanien utan någon kostnad för dej. Enda motprestationen är att man får bo i husbilen på hemvägen.
Eller får man också använda bilen i Spanien ett par veckor först?
 
F

F.d. 73249

Guest
jag kan hämta den, men du får betala bränslet jag kan själv betala flyget till malaga.
om det ok att jag kör kusten genom alicante , då kan jag hälsa på en kompis på vägen hem.
ser det som ännu ett äventyr innan dom slår på locket
 

RaUf

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
15964
Medlemskap
2024
Förstår jag rätt, du vill ha din bil hemkörd från Spanien utan någon kostnad för dej. Enda motprestationen är att man får bo i husbilen på hemvägen.
Eller får man också använda bilen i Spanien ett par veckor först?
Hej!
Ni får göra och åka hur ni vill o stanna hur länge ni vill. Jag betalar förskringring o flyg till Malaga. I bilen finns det allt man behöver. Intresserad så
Förstår jag rätt, du vill ha din bil hemkörd från Spanien utan någon kostnad för dej. Enda motprestationen är att man får bo i husbilen på hemvägen.
Eller får man också använda bilen i Spanien ett par veckor först?
Hej! Skicka sms så ringer jag upp.
0706200621
Raija Helisoja
 

RaUf

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
15964
Medlemskap
2024
jag kan hämta den, men du får betala bränslet jag kan själv betala flyget till malaga.
om det ok att jag kör kusten genom alicante , då kan jag hälsa på en kompis på vägen hem.
ser det som ännu ett äventyr innan dom slår på locket
Hej!
Låter som ett bra alternativ. Hör av dig så kan vi planera vidare.
Mvh Raija Helisoja
Tel 070-6200621
 

RaUf

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
15964
Medlemskap
2024
Hej!
Låter som ett bra alternativ. Hör av dig så kan vi planera vidare.
Mvh Raija Helisoja
Tel 070-6200621
Hej!
Låter som ett bra alternativ. Hör av dig så kan vi planera vidare.
Mvh Raija Helisoja
Tel 070-6200621
jag kan hämta den, men du får betala bränslet jag kan själv betala flyget till malaga.
om det ok att jag kör kusten genom alicante , då kan jag hälsa på en kompis på vägen hem.
ser det som ännu ett äventyr innan dom slår på locket
jag kan hämta den, men du får betala bränslet jag kan själv betala flyget till malaga.
om det ok att jag kör kusten genom alicante , då kan jag hälsa på en kompis på vägen hem.
ser det som ännu ett äventyr innan dom slår på locket
Helt ok låter det för mig. Mer info ring 0706200621
 
Toppen